Realizacje

Infrastuktura kolejowa

Wzmocnienie podtorza na linii nr 139 Katowice – Zwardoń, w torze nr 1 i 2, w km 10,300 – 25,360 w wybranych lokalizacjach i na linii nr 93 Trzebinia - Zebrzydowice, w km 62,260 - 68,780 w wybranych lokalizacjach wraz z robotami towarzyszącymi i obsługą pociągu naprawy podtorza z maszyną wiodącą typu AHM-800r i oczyszczarki tłucznia RM80 oraz wagonów samowyładowczych typu 426

WZMOCNIENIE PODTORZA NA LINII NR 139 KATOWICE – ZWARDOŃ, W TORZE NR 1 I 2, W KM 10,300 – 25,360 W WYBRANYCH LOKALIZACJACH I NA LINII NR 93 TRZEBINIA - ZEBRZYDOWICE, W KM 62,260 - 68,780 W WYBRANYCH LOKALIZACJACH WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI I OBSŁUGĄ POCIĄGU NAPRAWY PODTORZA Z MASZYNĄ WIODĄCĄ TYPU AHM-800R I OCZYSZCZARKI TŁUCZNIA RM80 ORAZ WAGONÓW SAMOWYŁADOWCZYCH TYPU 426 VB W ILOŚCI 20 SZT. STANOWIĄCYCH POTENCJAŁ ZAMAWIAJĄCEGO - ZAKŁADU MASZYN TOROWYCH W KRAKOWIE

Inwestor: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A.

Wykonawca: ZUE S.A.

Termin realizacji: 07.03.2016 - 30.12.2016

Wartość kontraktu: 32 584 302,69 PLN

Cel kontraktu:

• Celem przedsięwzięcia było przywrócenie prędkości rozkładowej nie mniejszej niż  V=120 km/h na liniach kolejowych ner 139 -i  137, wraz z poprawą przepustowości i bezpieczeństwa.

 

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.
Napisz Dojazd