Lista oficjalnych kont ZUE S.A. w social mediach:
Facebook -
https://www.facebook.com/profile.php?id=61550258233642
Instagram -
https://www.instagram.com/grupazue/
LinkedIn -
https://pl.linkedin.com/company/zuesa
X (Twitter) -
https://twitter.com/GrupaZUE
TikTok -
https://www.tiktok.com/@grupa.zue
YouTube -
https://www.youtube.com/@grupazue4620
PODSTAWOWE ZASADY KORZYSTANIA Z MEDIÓW SPOŁECZNOŚCIOWYCH
1. Korzystanie z mediów społecznościowych przez Spółkę ma na celu budowanie pozytywnego wizerunku Spółki, zwiększanie świadomości marki i efektywnej komunikacji z interesariuszami.
2. Wszystkie oficjalne konta Spółki w social mediach są monitorowane. ZUE S.A. zastrzega sobie prawo do usuwania lub blokowania wpisów w razie wystąpienia co najmniej jednego z następujących powodów:
2.1 mogą naruszać dobra osobiste innych osób fizycznych bądź prawnych lub obrażają uczucia innych osób, w tym również uczucia religijne;
2.2 naruszają prawo do prywatności, w tym przepisy o ochronie danych osobowych;
2.3 są powszechnie uważane za wulgarne bądź obraźliwe;
2.4 są dyskryminacyjne, rasistowskie lub ksenofobiczne;
2.5 przedstawiają przemoc, gloryfikują przemoc lub nawołują do przemocy;
2.6 propagują ideologie zakazane przez powszechnie obowiązujące przepisy;
2.7 zawierają materiały chronione prawami innych podmiotów – z zastrzeżeniem przypadków posiadania przez Spółkę zgody tych podmiotów;
2.8 rozpowszechniają nieprawdziwe lub wprowadzające w błąd wiadomości o swoim lub innym przedsiębiorcy albo przedsiębiorstwie w celu przysporzenia korzyści lub wyrządzenia szkody (w szczególności o osobach kierujących przedsiębiorstwem, o wytwarzanych towarach lub świadczonych usługach, stosowanych cenach, sytuacji gospodarczej lub prawnej) lub stanowią inny czyn nieuczciwej konkurencji;
2.9 zawierają informacje poufne;
2.10 stanowią naruszenie innych niż ww. przepisów prawa;
2.11 ujawniają tajemnicę przedsiębiorstwa lub inną tajemnicę prawnie chronioną.
3. Użytkownicy zobowiązani są do korzystania z mediów społecznościowych w sposób zgodny z wartościami i aktami wewnętrznymi Spółki.
4. Użytkownicy biorący udział w dyskusjach online zobowiązani są do kulturalnej wymiany zdań. Należy pamiętać o konieczności szanowania różnorodności opinii i respektowania prywatności innych użytkowników
Jeśli mają Państwo uwagi bądź sugestie dotyczące oficjalnych kont Spółki w social mediach prosimy o kontakt z nami za pośrednictwem formularza kontaktowego lub pod adresem email: socialmedia@zue.krakow.pl /dział Mediów Społecznościowych i Budowania Marki/.