Napęd zwrotnicy najazdowej typu VSP-1-K z pełna kontrolą położenia i zaryglowania iglic przeznaczony jest do zmechanizowanego, ewentualnie również awaryjnego ręcznego przestawiania zwrotnic do pożądanego kierunku.
Zapewnia wysokie bezpieczeństwo przejazdu, ciche funkcjonowanie, niezawodność ekologiczną oraz długookresową trwałość przy minimalnych wymaganiach odnośnie konserwacji.
Produkowany jest dla torów o szerokości 1435 mm i 1000 mm w wersji standardowej oraz niskiej typ VSP-12-K (o wysokości skrzyni 200 mm, umożliwiającej wykorzystane w miejscach o małej głębokości podbudowy torowiska np. na mostach).
W szczególnych przypadkach gdy zwrotnice umieszczone są bardzo blisko siebie występuje potrzeba zastosowania tzw. napędu zwrotnicy dzielonego szyną. Wszystkie wykonania napędów VSP-1-K i VSP-12-K mogą być dostosowane do pracy w takim układzie wg indywidualnego projektu Klienta
Napęd typu VS-20 przeznaczony jest do utrzymywania iglic zwrotnic zjazdowych w pozycjach krańcowych. Gwarantuje ciche funkcjonowanie, brak wad pod względem ekologicznym i długotrwały okres eksploatacji, przy minimalnych wymaganiach odnośnie konserwacji
Występuje w wersji dla szerokości toru 1435 mm i 1000 mm w wersji standardowej oraz niskiej (o wysokości skrzyni 200 mm, umożliwiającej wykorzystane w miejscach o małej głębokości podbudowy torowiska np. na mostach).
Podobnie jak dla napędów zwrotnic najazdowych możliwe jest dostosowanie do pracy w układzie dzielonym szyną (z trzecią szyną przechodzącą przez napęd zwrotnicy).
Dokumentacja techniczna do pobrania
- Napęd zjazdowy VS-20.pdf - pobierz
- Napęd zjazdowy VS-21.pdf - pobierz
- Napęd najazdowy VSP-1-K.pdf - pobierz
- Napęd najazdowy VSP-12-K.pdf - pobierz
- Napęd najazdowy dzielony szyną wersja PPP.pdf - pobierz
- Napęd najazdowy dzielony szyną wersja PLP.pdf - pobierz
- Napęd najazdowy dzielony szyną wersja PLL.pdf - pobierz