Realizacje

Infrastuktura kolejowa

„Modernizacja nawierzchni kolejowej wraz z robotami towarzyszącymi, podg. Smolec, tor nr 1 szlak Smolec – Kąty Wrocławskie, tor nr 1 szlak Kąty Wrocławskie – Mietków oraz tor nr 3 w stacji Boguszów Gorce Zachód” - reelektryfikacja szlaku Smolec – Kąty Wrocławskie tor nr 1, r w ramach projektu pn.: „Modernizacja linii kolejowej nr 274”

„MODERNIZACJA NAWIERZCHNI KOLEJOWEJ WRAZ Z ROBOTAMI TOWARZYSZĄCYMI, PODG. SMOLEC, TOR NR 1 SZLAK SMOLEC – KĄTY WROCŁAWSKIE, TOR NR 1 SZLAK KĄTY WROCŁAWSKIE – MIETKÓW ORAZ TOR NR 3 W STACJI BOGUSZÓW GORCE ZACHÓD” - REELEKTRYFIKACJA SZLAKU SMOLEC – KĄTY WROCŁAWSKIE TOR NR 1, REALIZOWANEGO W RAMACH PROJEKTU PN.: „MODERNIZACJA LINII KOLEJOWEJ NR 274 WROCŁAW – ZGORZELEC NA ODCINKU WROCŁAW – JELENIA GÓRA”

Inwestor: PKP Polskie Linie Kolejowe S.A. Centrum Realizacji Inwestycji

Wykonawca: ZUE S.A.

Termin realizacji: 21.10.2015 - 31.05.2016

Wartość kontraktu: 6 918 750,00 PLN

Charakterystyka kontraktu:
Projektowanie:

  • opracowanie dokumentacji wykonawczej i powykonawczej branży sieć trakcyjna

Sieć trakcyjna:

  • przebudowa sieci trakcyjnej na szlaku Smolec – Kąty Wrocławskie w km 10,685 – 20,280 (wymiana sieci typu C95-2C na sieć typu YwsC120-2C-M)
  • demontaż starej sieci trakcyjnej wraz z konstrukcjami wsporczymi i usunięcie fundamentów na przebudowanym odcinku
  • doprowadzenie kabli zasilaczy i kabli sterowniczych łączników trakcyjnych do nowych konstrukcji wsporczych sieci trakcyjnej
  • wykonanie uszynienia grupowowego konstrukcji wsporczych wymienionego odcinka w układzie otwartym.

Korzystając z naszej strony wyrażasz zgodę na wykorzystywanie przez nas plików cookies. Dzięki nim możemy indywidualnie dostosować stronę do Twoich potrzeb.
Napisz Dojazd